niloya94 10 aylık kontrolüne gittik oğlum 9 kilo çıktı.Boyu 75 cm iki ayda 3 cm uzamış ama kilosu canımı sıkıyor.Diş yüzünden iştahsız yemiyor bütün gün bir kase yoğurtla duruyor.Kilo aldırabilmek için tavsiyesi olan var mı