teachermom5 benim Acura AC-4030 ben çok memnunum, burun kıkanıklığı ve öksürüğü başladıysa serum fizyolojik ile kullanıyorum, daha ileri durumlarda doktorun onayı ile ilaçlı bir şekilde kullanıyorum, bence büyük makinalardan almayın ben bunu uyurken tutuyorum cok rahat oluyor diğer türlü asla izin vermiyor