Zeynepzumra bunun övülecek bir yanı yok ki, ne bilelim biz az mı değil mi? Her bebek farklı, bunu kafanıza sokun. Eminim doktoru da kilosu iyi demiştir neden tekrar tekrar buradan duyma gereği duyuyorsunuz? Bu bir başarı değil, başka meşgaleler bulun.