Duhamm-91 valla benim kız 1yaş 20 günlük şuan tam 10 kilo. Hatta ufak doğdu 2 700 falandı gören cok zayıf diyo daha çok boya gidiyo benimki ama Allaha şükürler olsun bir kez dahi hastaneye götürmedim aylık kontrol dışında hiç uykusuz kalmadım pişik olmadı dişleri çıktı hiç anlamadım kaşığa gelince farkettim hatta. Yani demem o ki Allah sağlıklı bebekler versin. Böyle insanlara da akıl fikir versin