mutluannisbebis Atak haftasında olanlar, geçirenler toplansın🥺 neler yaptınız nasıl geciyor neler yapalım buyrun sohbete
btlbge mutluannisbebis 1 ay 3 günlüğüz başladık dün herhalde iştahsızlık var itiyor sürekli ve dün sabah huzursuzluktu ve bol uyku ayıkmıyor siz de nasıl
gunduzanne mutluannisbebis ya benimde 1 ay 5 günlük oldu bugün mamayı atıyo sürekli ağlıyo atak haftasımı acaba
marryece mutluannisbebis bebeğim 35 günlük. Üç gündür tüm huyları değişti. Hep kucağımda olmak istiyor.Memede durunca uyuyor. Yerine koyunca uyanıyor başlıyor ağlamaya. Atak mı yoksa kolik bebek mi anlamadım 🙄