AegeansMom Bugün 2. Günümüz. Gün içinde çok emmiyordu zaten ama uykuya geçişlerde ona bağımlıydı. Gece 25 kere uyandı, şuan öğle uykusundan da cok sık uyanıyor. Kaç güne alışır bu sürece, emziği bıraktıran anneler yazarsanız sevinirim🙏🏻
Baklavanida AegeansMom emziğe düşkün değildi sadece uyurken emiyordu uyuduktan sonra atıyordu ama şu 2 aydır resmen emziksiz dolaşmıyor gündüz hiç emmezdi o derece diyim sadece uyurken sonrasında yok. 10 gün bıraktık gayet güzel ilerledi uykuda ilk gece verdim 2. Gece uyurken de vermedim 10 dkda uyuyosa 20 dkda uyudu amaaaa 10. Günün sonunda oyuncaklarının içinden kaybolan emziğini buldu ve geri başladık şuan tekrardan bıraktırcam Ama benim bıraktırma amacım dil gelişimi için çünkü emzik emecem diye konuşmuyor emzik onun uyku arkadaşıydı ve emzik ağzında olunca uyku halinde gibi oluyor
Gzdzeynep AegeansMom 3 günde alışıyor 4. Gün istemiyor. Benim kızımda öyle olmuştu ilk 3 gün ağlamıştı uyuturken.
AegeansMom Baklavanida ya evet benimde öncelikli amacım o, emzik ağzında konuşmaya çalışıyor kelimeleri düzgün cıkaramıyor. Bir de sanırm çene yapısını bozdu alt dişleri ayrılmaya başlamış. Jet hızıyla kestim hemen. 10 günü bulur diyorsunuz yani alışması
Baklavanida AegeansMom bizimki zorlama yapmadı hiç emzik dediğinde emzik yok gel şunu yapalım diye odak noktasını değiştim ama benim kızım çok çabuk adapte olan bi çocuk hani bişeye karar verdiğimde hemen onu yapabiliyorum mesela 18 aylıkken çişi kakauı öğrendi 19 aylıkta tamamen bıraktı çocuktan çocuğa değişir bence
AegeansMom Baklavanida maşallah diyim:) evet benim oğlumda öyle aslında söz dinler,söylüyor hatta kakayı ama wcye oturmaya korkuyor😂