atesarp aaa ayları aynıymış çocuklarımızın 😊 eşim şu an tuttu evimizi sanırım ismi florya sitesi hastanenin yanındaymış. Ya ben avmyi çok beğendim o evleri ama bizi o evlerden çok soğuttular o kadar olumsuz konuştular ki malesef eşim vazgeçti. Hakkımızda hayırlısı olsun. Ama yine de inşallah tanışırız sonuçta hepimiz gurbetçiyiz😊