Selam Güzel Annelerim
Oğlum neredeyse 19 aylık olucak 1 ay sonra çalışmayı düşünüyorum.kv bakacak ama çok stresli ve kaygılıyım hiç ayrılmadım oğlumdan çok küçük çalışma sebebim maddi zorluktan dolayı eşime destek olmak için zorlandığını görüyorum üzülüyorum. İmkanım olsa ücretsiz iznim bitene kadar oğluma ben bakmak istiyorum kv iyi bakar ondan yana şüphem yok ama anne gibi bakamaz çalışma saatim sabah8 akşam 5 ya benden soğursa ya beni sevmezse küserse babaanneye bağmlı olursa kafamda hep deli gibi sprular dönüp duruyor benim gibi olan var mı?Ne yapmam lazım