Zubeydeeren Ben dogum yapali 5 ay oldu 5 aydır sacim dökülüyor artık ne banyo yapmak istiyorum ne de saçımı acmak her yer kil oluyor kel kalmak uzereyim aralarinda ve onlerde bosluk var sizde de oldumu neler yapabilirim
Guneykus Zubeydeeren bende de oldu. Muhendisinoglu sayfasında halalles markayı gördüm. Şampuaninj aldım. Hem dökülmesi durdu hem de yeni saçlarım cikti
Sibella Zubeydeeren benim yaklaşık 8 aylık olana kadar döküldü, doktora gitmekte fayda var belki demir eksikliği vs herhangi bir şey olabilir, biraz uzun sürüyor ama geçiyor
deletedmom1212 Zubeydeeren 3,5 ay önce doğum yaptım ve son 1 aydır saclarim aşırı döküldü küt bile kestirdim fayda etmiyor avuc avuc saçım dökülüyor ağlıyorum kel kalacam diye
Ankarali Zubeydeeren canım ben de hunca aldım hem şampuan hem krem çok faydası oldu 200 tane saçım dökülüyorsa şimdi 5-10 tane dökülüyor
GKBR2 Guneykus bende mühendisoğlunun önerdiği şampuanı arıyodum acaba şampuanı nerden aldınız ? Dökülmeye karşıt diye bi şampuan çıkıyo beyaz ince uzun sizin kullandığınızda o mu acaba ? 😒
Gulfem_1605 Önceden sönük duran saclarim Hamileyken dolgunlaşti seviniyordum bende. Simdi ise bir banyoya girmemle tikaç tikaniyor saclarimin dökülmesinden 😔 zaten cildimde hassas öyle her şampuanida kullanamiyorum ne yapicam bilmiyorum