Kızlar yarın dahiliyede rendevum var kan testi vereceğim kan değerlerim için bir de hormon testi de yaptırmak istiyorum tamamen kontrol amaçlı ilk defa yaptıracağım hormon testi bir de.. yarın da adetimin 4. Günü filan olacak randevu zamanına geldi regl zamanım. Adetliyken kan testi verilir mi kan değerleri doğru çıkar mı? Hormon testi filan verilir mi adetliyken ona göre iptal edeyim randevuyu ya da gideyim.
Şehir hastanesi bize çok uzak iki çocukla da zor olur diye burdan fikir almak istedim öncelikle..
Teşekkür ederim yantilar için 🤍