pinary24 bebeğim beş aylık, doğduğundan beri annem ile aynı evde yaşıyoruz, ben işlerim olduğunda da anneme bırakıyorum evde, o yüzden annem de alıyor. Ama başkasına, babaannesine de açtırmam, zaten öyle bir ihtiyaç da yok bırakmıyorum çünkü yalnız. Yani aynı şekilde annem değil de babaannesi sürekli bakıyor olsa o zaman açardı. Bebeğe sürekli bakım veren iki en fazla üç kişi tarafından yapılsa daha iyi olur diye düşünüyorum