aygokk zamanla alışıcaksın, şuan çok zorlandığın için bu şekilde düşünüyor olabilirsin ama inan geçmicek dediğin günler bile geçiyor, benim bebeğim 15 aylık eşimle beraber büyütüyoruz kimseden destek almadık, bebeğim doğduğunda sürekli ağlayan bi bebekti yemek yapmayı bırakın tuvalete bile gidemiyordum çok aç kaldığım zamanları bilirim dolapta yemek var ama ocağa koyup ısıtma gibi bi durumum yoktu, 3 aylık olunca yavaş yavaş azalmaya başladı sonra hiç görmediğe döndüm şuan inanın kucağıma gelmek istemiyor kendi kendine oyuncaklarıyla oynuyor yemek yaparken 15-20 dakika niloya müsademiz var onu izliyor inanın şuan ki düşünceleriniz hepsi geçicek böyle koltuğa yayılıp onun oyuncaklarıyla oynarken hallerini izliceksiniz onunla daha çok vakit geçirmek isticeksiniz bilmiyorum belki benim bebeğim sakin bi bebek olduğu için böyle düşünüyorumdur ama durum böyle ❤️bide sıcak soğuk demeden dışarı çıkarma durumunuz varsa dışarı çıkarın sizede çok iyi geleceğini düşünüyorum