leylaaksuu atosum benim oğlumdada var reflüden oluyor dedi doktor reflüsü var mı bebişin bizde 2 aylık sayılırız
instamomdegil atosum reflü olabilir mi ? Bizde de vardı. Çok olmasa da kusuyordu. Böyle arada yüzünü ekşitiyordu arada. Doktor reflü dediiii
leylaaksuu atosum besledikten sonra 20 dakika dik tutuyorum ben yatırmıyorum yatınca midesindekiler boğazına gelip hırıltı yapıyo baika çözümü yok maalesef bir de gastrotuss babt şurubu kullanıyoruz ama midesini rahatlatıyor biraz çok etkili değil