Merhaba kızlar. Ben sağlıkçıyım gebelik öncesinde ve başlarında çalışıyordum sonrasında düşük riskim olduğu için işten ayrılmak zorunda kaldım maddi olarak bir sıkıntımız yoktu eşim benim çalışmamı çokta istemez hatta ama engellemezde şimdi sorum şu bu aralar benim işe dönmem mevzusu açılmaya başladı annem ve kayınvalidem tarafından, bebeğime bakmak için ikiside çok hevesli sen işine dön ben bakarım diyor ikisi de bizim şuan biraz kart borcumuz var eşim hallederim ben diyor ama ne evimiz ne arabamız var işte kazandığımızı kendimize harcıyoruz esim 45 civarı alıyor. Bende bebeğimle nasıl ayrılacağım nasıl işe döneceğim çok kararsızım bir yanın işe dönmek istiyor bir yanım bebeğimden ayrılmak istemiyor siz olsaydınız bu durumda ne yapardınız bebeğim 6 aylık şuan ama işe dönsem bile hemen değil böyle bir üç dört ayı bulur dönüşüm ona göre yorum yaparsanız cok kararsızım