Valla bizim de böyle buna benzer başladı sonra ateşi çıktı ben de anlamadım geri geçti çünkü Sarımsaklı yoğurt soğanlı çorba falan icirdim ateş düşürücü verdim huzursuzdu da. Sonra ateşi düştü ama hala huzursuzdu yemek de yemiyordu kusuyordu. Ertesi sabah bı kalktık tüm vücut benek benek hemen doktora götürdük. Altıncı hastalık diye bir hastalık varmış ondan olmuş son evresi de bu beneklermis. Antibiyotige gerek kalmadan geçti. Ama tam hatırlamıyorum bu muydu olabilir aklınızda bulunsun bu belirtiler varsa