Arkadaşlar çok merak ediyorum. Benim kızım 30 aylık gebelik yok bende daha düşünmüyorum. Fakat Allah nasip ederse ikinci çocuğa gebe kalırsam normal doğurmak istiyorum. İlki sezaryen oldu hemde normal doğuma uygun olduğum halde. Özel hastanede doğum yaptım doktorum kızımın kafası 3-4 hafta önde gidiyor sıkıntı dedi kızım doğdu bi avuç kafa asla alakası yok dediğiyle içimde kaldı hep normal doğum.