Kızlar henüz 35 günlük oğlum. 2 gecede bir falan gaz sancısı tutuyor geceleri. Belli bir saati yok ama hep geceleri başlıyor. Dün gece 12-2 arası sürdü ondan ondaki gece hiç uyanmadı gazdan ama bir önceki gece 4’den sonra başlamıştı falan. Birincisi acaba bu çocuk kolik mi oldu? İkincisi ne yaptıysam geçmiyor acaba üşüyor mu diyorum. Nurse harveys gaz damlasına yeni başladık. Kiraz çekirdeği kemeri dün aldık. Kaynanam marul gibi sarıyor çocuğu diye kızıyordum ama dün gece öyle sarınca pat uyudu çocuk. Odam da gayet sıcak hani oda soğuk olsa tamam dicem. Bu çocuk sıcağı mı çok seviyor acaba yoksa sadece tesadüf mu ?