Merhaba güzel anneler. Kızım 6 aylık olunca tadımlara başladım. Ne verdiysem suratını ekşitti pek sevmedi sanırım. 20gün kadar oyalayarak vs tadım yaptırdım ona da pek istekli değildi ama artık hiç ağzını açmıyor. Ne verirsem vereyim asla ağzını açmıyor. 7 buçuk aylık olduk. Ara verip tekrar denemeye çalıştım yok yine istemiyor. Ne yapabilirim acaba?