Aysekya Merhabalar İlk çocuğum sünnetle ilgili çok bileğim yok Oğlumu sünnet ettirdim 6 gün oldu ağrısı yok gibi fakat hala alt tarafı şiş normal midir acaba kaç günde iyileşir sünnet ? değilse hastaneye götürmeyi düşünüyorum
Selimveasel Aysekya hayırlı olsun bizde sünnet ettirdik 2. Gun sismeye başladı sizin iyileşti mi acaba suan nasıl oldu bebeğiniz?
Aysekya Selimveasel şişlik için acil çocuk doktoruna gittik baktı iltihap olmuş dedi krem yazdı gündüz çocuk cerrahisine götürdün dedi götürdüm oda normal sünnet böyle olur dedi başka bişey demedi şuan şişliği yok ama kremle indi
Erdemom Hayırlı olsun ikinizede:) ben de bebegim 21 günlükken sünnet ettirmiştim,ilk 3 gün o sislik olmuştu sonra yavaş yavaş indi korkulacak bir şey yok 1 hafta içinde tamamen geçiyor. 10 gunde de tamamen iyilesmisti
Erdemom Aysekya eşimin kuzenide cocugunu sunnet etti yakin zamanda, onun cocugunda da kalmıstı biraz parca. Sanirim birazda yapı meselesi