cicianne_ bence bu bir gelişim geriliği değil yani daha 12 aylık bir bebekten bahsediyoruz ve bu çocuklar daha 6 aydır kendilerini tanimaya basliyorlar bence herseyin zamani vardır böyle düşünün ,bebegim 11 aylık hic emekleme caba yok yurutmeye calisiyorum hemen kendini yere atiyor her goren aaaa nasil diyor nasılımı var ben yaptirmaya çalıştıkça uzaklaşıyor o yüzden zorlamiyorum zamani gelince yapicaklar