incer Güne 6.45 de başladık önceden öğlene kadar uyurdum var mı sabahın erken saatlerinde forumda gezen anneler
goktugunannesii_ incer 8 de uyandık şükür ki bugün uzun zaman sonra artık böyle uzun uykular istiyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala incer Gece geç yattım sabahta çocuklardan önce kalktım, uykumu da almış hissediyorum🤷🏼♀️
benuykukadiniyimm incer ben. Daha az önce bu konudan bunalım geçirdim. 10-11 de uyanmak neydi nasıl bişeydi ya. Ya da kendi rızanla istediğin saatte yatakdan çıkmak.
cansu2600 incer 6.45 çok iyi bı saat bana göre biz güne 5.30da başlıyoruz ve bu durum artık çok yormaya başladı 😭😭😭😭
3kedili2bebekli incer eşim gece geç geldi bebeler sesine uyandı bu sayede sabah 10 da kalktilar bu pazar cok mutluyum aylar sonra 10 a kadar uyuduk 😂
Zehra112 Ece_63 yaaa nasil peki 2cocuk cok zorluyomu yaslari cok yakin birbiriyle oynuyolarmi yoksa kavga mi oluyo daha cok
alynozds Gece en azından aramızda yatmak için diretmese de rahatça dönerek yatabilsem diyorum üstelik sabah 7de uyanır zorlana bir iki saat tutmaya çalışırım olmazsa kalkarız o uyuduğum günleri çok özledim 🥹🥹🥹🥹
aybarsbebekk deryadeniz35 bebekten bebeğe değişiyor bence benimki 6.aydan itibaren bazen deliksiz 3 saat yattı ama bazen😂
incer deryadeniz35 şanslıysanız doktorlara göre 3.aydan sonra kesintisiz bile uyuyabiliyorlar ama değilseniz bu konunun ucu açık 😅
alpercan deryadeniz35 59. Günden bildiriyorum geceleri 4 saat rahat uyuyor, ama bize hala yetmiyorrrr🥱🥹