senaarslan3 Kızlar 4 ay 23 günlük bebeğim kabız olmuş sadece mamayla besleniyo yaparken zorlandı ağladı falan nokta şeklinde kırmızı kan gelmiş kabızlıktan dolayı mı dün doktor kontrolümüz vardı her şey yolundaydı grip için gitmiştik