Benimde oğlum 45 günlük burnu tıkalıydı çekiyorum serum fizyolojik yapıyorum, şimdi de öksürüğü başladı çok kötü öksürüyor doktora götürdüm gece acile römtgen çekildi akciğerleri temiz, sadece burnunu açmaya devam edecekmişim başka yapacak bişey yokmuş ama çok üzülüyorum minicik