Merhaba 🥰 benim oğlum 7.5 aylık ve bizde 5.ayına girer girmez uyku eğitimi aldık. Ben Tercuman anne Nur hanımdan aldım aynı şekilde oğlum sadece memede uyuyordu gece iki saatte bir kalkıyordu gündüz uykularıda 30 dakikaydı. Bende başta ağlayacağını biliyordum ama Nur hanım asla teması kesmeden bol kucaklamalı anne kokusuyla sakinleştirmeli ilerleyen bir eğitim uyguluyor ağlatamamı istememişti ama tabiki çocuk önceden nasıl uyuyorsa geri onu istediği için ağlayacak bizimde öyle oldu ilk 3-4 gün çok zorlandık ama haftanın sonuna daha gelmeden oğlum yerine koyduğum gibi uyur olmuştu :) şimdi mesela 19.30-20.00 uyuyor, 00.00 rüya öğünü yapıyorum ve sabaha kadar yine uyanmıyor bir sıkıntısı yoksa.