zem6363 bende 35 haftalık dogum yaptım 2900 dogdu fakat solunumu iyi degildi o yüzden bizde 1 hafta kaldık eger 2 kiloya yaklaşır ve solunumuz düselirze tabırcu ederler mutlaka inaşallah en kısa sürede yanında olur küvez süreci cok zor yanında olamamak ama sen kendini stese sokma sütün gelmez hep pozitif ol 🥰