mrv2412 Kızlar 1 buçuk aylık bebeğimin kafasının sol taraf yanına yanlışlıkla dirseğimi çarptım çok ağladı. Eşim şiş sanki diyor bana göre değil iki taraf aynı diyorum. Bir şey olmaz değilmi çok tedirginim 😮💨😮💨
elifkesim mrv2412 imkanınız varsa bir hastaneye götürün daha çok küçük hem çok ağlamış buradan söylememiz çok doğru olmaz hem içinizde rahat eder