Hlmeoner 1.30 da kalktı bebeğim. Sanki gündüz gibi davranıyor.oyun oynuyor ,gidip geliyor . Uyumamak için direniyor . Sallamak için aldığımda bas bas bağırıyor . Tam 17 aylık. Uykusundan korkup mu kalkıyor ? Ya da atak zamanı mı ? Bunu bi kaç kez tekrarladı