arbcummu hangi meslek olursa olsun kafa dolu olur da asker yani bu en iyi seylerin onlara werilmesi oncelikleri olmasi lazim.gorewde konforlari saglanmali.benim hep haksizlik diye dusundugum bir konu da neden polislere celik yelek werilirken askere werilmedigidir.polisleri sewmedigim saygi duymadigim dusunulmesin sakin ama dedigim gibi benim gozumde bi ulkenin en degerlisi onemlisi askeridir.onlar olmasa ulke olmaz zaten.