9 bucuk aylık oğlum uykusunun arasında kalkıp dakikalarca kendine gelmeden ağlıyor bu ikinci sefer oldu aynı şey kendine getiremiyorum hiç olmadığı kadar bağırarak ağlıyor diş dönemi , sancı vs gibi değil bilinci kapalı bi şekilde ağlıyo kendine getiremiyoruz rüyasındamı korkuyodur kızlar muska falanmı yaptırsam lütfen bilgisi olan aynı durum başına gelen şunu yapsan faydası olur dediğiniz ne varsa yazarsanız çok sevinirim ne yapıcam şaşırdım nazarmı değiyo nedir bilmiyorum