okyanustabirbulut bende iyi olmaya çalışıyorum. Derdinizi paylaşabilirim sizinle. Bende boşanma aşamasında, 14 aylık bebeği olan bir anneyim. Sizin zamanında geçtiğiniz yollardan geçmeye çalışıyorum. İyi olmanızı çok isterdim. Özelden konuşalım isterseniz..