Oğlum 4,bucuk aylık diş cıkarıyor ishali var ve pişik oldu sudocrem kullandım sarı hametan kullandım burda nişasta yazıyordu onu kullandım zeytinyağı ev yapımı yoğurt denedim geçirmedi. Bezi mi değiştireyimm başka pişik için yapabilceğim birşey var mı?