Kızlar son bir kaç aydır kızım korkunca veya canı acıyınca ağlarken çişini kaçıracak gibi oluyor hemen eli oraya gidiyor çişi gelir gibi tutuyor bazen bir kaç damla kaçırıyor bu neden olur çok canımı sıkmaya başladı üzülmeye başladım 3 yaşına girmesine günler kaldı neden böyle oluyor acaba mesela bu gün düştü kafasını vurdu ağlamaya başladı hemen tutmaya başladı eliyle çişi kaçmasın diye psikolojik bir sorun mu bu acaba doktora mı götürsem acaba başına gelen oldu mu