Kizlar merhaba. She parfümleri bilirsiniz ergenliğimizin parfümü ☺️ ben pembe olanını arıyorum meyveli şekerli çok tatlı kokusu var ama kendi markasında hiç kalıcı değil. Ben o yıllarda pazarlarda yerlere parfüm tezgahları açılır ya hani, gerçekte var olan parfümlerin çakmaları satılırdı kutuları bile birebir. Sadece rengini hatırladığım (pudra) kutulu bir parfüm almıştım ve şansıma she is fun ile birebir çıkmıştı. O zaman anlamıştım she parfümünün en azından o renk olanının bir markanın muadili olduğunu. Ama gelgelelim hangi marka hatırlamıyorum. Bilen çıkarsa çok dua ederim, gidip hakikisini ve kalıcısını alayım 🥲🌸🙏🏻