Merhabalar bebeğimiz 18. Aylardan sonra 2yasa geldik bi zayıflama iştahsızlık sevdiği yemeği bile ağzına almıyor hiç bir yemeği sevmıyor asla yemek işi yok vermesek hava ile beslenip gidecek 🥶 neler yapıyorsunuz yemesi için sizde de böyle sorunlar var mı 🥹🫠