Benim bebeğim tam 9.5 aylık oldu. Ve nerdeyse uyurken dönmeye başladığından beri sürekli dönünce uyanıyor. Henüz emeklemiyor. Sanırım doğrudan yürüyecek. Ama uykusunda yüz üstü dönünce emekleme pozisyonu alıp ağlayarak uyanıyor. Ve bu gece boyunca devam ediyor. Artık çok yoruldum. Ve emzirerek uyuttuğum için her uyanmasında yeniden emzirmek zorunda kalıyorum. Gündüzleri ise yerde uzanırken sürekli dönebilir, hiç sorun yaşamaz. Asla anlamıyorum bu durumu. Tavsiyesi olan var mı?