Merhaba anneler benim 2aylik kız bebeğim var büyük tuvaletini yaptıktan sonra elleri ve ayakları morariyor internet baktım kalp alakalı falan yazıyor korkma ya başladım salı gününe randevu aldım ama çok endişeliyim bizim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba?