ozipek Hanımlar kızım ilk dişini bugün, 14 aylık iken çıkardı ve ben o kadar ümitsizdim ki çıkmayacak diye diş fırçası da macun da bakmadım almadım şimdi çıkınca bi napacağımı bilemedim neler almalıyım 😀😀😀
Asyaveannesi04 ozipek rocs kullanıyoruz macunda fırça da 3 yaşında hep onu kullandık bir kaç kez de jack n jill
Pinkgold ozipek Macun ve diş fırçası Rocs marka oğlum severek fırçalıyor diş fırçası yumuşak sert değil bilginiz olsun macun ise biz muzlu kullanıyoruz tadı güzel denendi 🫣😬😇
Minnakordek Rog muydu rock muydu neydi onla başladık macunu hala o fırçası a101 deki davsan motif olan şuan onu beğendi düzenli bir fırçalama alışkanlığı bence çocuğa gelecek için güzel bir yatırım bizimki ilk günde on kere fircalasa da düzene oturdu artik
Buseveminikleri ozipek sensodyne 0-2 yaş olan diş fırçayı kullanıyoruz. Macunda aynı şekilde. Ben çok memnunum 🥰