8 ay 7 günlük bebeğim, her dönemi en dibine yaşıyoruz 4.ayda da 2 ay sürdü çok zordu daha onun izleri geçmeden su şok 1 haftadır neler çekiyoruz. Gündüz gece uykusu yok surekli ağlama mızmız 2 gündür uyumuyor asla bende çok yoruldum ağlıyorum artık zaten ilk gunden beri soe6un yasiyoruz ama ne zaman geçecek düzelecek iyi olacak