Kızlar bebeğim 3,5 aylık. Daha önce de meme reddi yaşamıştık silikon uç ile aşmıştık çok güzel emiyordu. Geçen hafta influenza atlattık çocuğun bütün düzeni bozuldu emmek de istemedi ben de sağıp biberonla verdim karnı doysun diye. Şimdi 2 gündür iyileşti ama emmek istemiyor çok korkuyorum yine meme reddi yaşayacağız diye😫 ayakta emziriyorum squat yapıyorum yapabileceğim her şeyi yapıyorum 3-4 dk emiyor sonra ağlayıp bırakıyor😔 mama vermek zorunda kalıyorum bazen. Üzüldüğüm konu sütüm yeterli şekilde var böyle yaptıkça azalıyor gibime geliyor hastalıktan önce o kadar güzel emerken şimdi bu hale geldik😔 geçici midir acaba