Kızım şu an 19 aylık ama bir süredir belkide 9-10 aydır et benleri var boynunun ön ve arka kısmında. Yanağıyla boynunun arasında da var. 2 tanesi düştü. Ama sonra tekrar 1 tane daha çıkmış. İlk çıkan ben bayağı büyüdü bugün de onun etrafı kızarmış aynı düşecek gibi. Toplamda 5 tane var arada artıyor büyüyor. Doktora sorduk genetik dedi bir tanesi cildiyeye götürün dedi yaşadığımız yerde de hastane işi çok sıkıntı. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?