dogammerve Aya bir girişimiz oldu inşallah çıkarız sağ Salim çok huysuz bir çocuk oldu napacağımı şaşırmış durumdayım yalnız değilimdir umarım geçiyor dimi annelerim 🌸
cennetkusum16 dogammerve Bizde 2 gün sonra 10 aylık olucaz. 2 gündür bı sinirli herkesle kavga ediyor, bağırıyor, ağlıyor..Sakın uyumlu çocuğum gitti yerine herşeye öfkelenen bı ejderiya geldi..Atak mıdır 9 ay aşısı mıdır anlamadım gitti mafetti bizi
dogammerve hannemihra birde sürekli emmek istiyor yemekleri diliyle ittiriyor yada çıkarıyor ağzından sizde de öyle mi bu bebelere noluyor yahu
cennetkusum16 dogammerve 2 gün önce olduk. Aşıdan sonra ne olduysa oldu o günden beridir değişti çocuğum. İlk kez atak gibi biseyler yaşıyoruz öncesinde hiç bilmezdik 😁 AnamiZdan emdigimiz sütleri memelerimizden getiriyor 🤣
dogammerve cennetkusum16 bir haftadır bizde aynı durumdayız gece uyumuyoruz asla gündüz durmuyoruz 9 aylık mı sizin bebiş ☺️
cennetkusum16 dogammerve 9 ay 28 günlük. Gündüz uykusunu 2 ye düşürdü kendisi gece uykusunda sorun yok ama aşırı sinirli herşeye bağırıyor ağlıyor bizimle kavga ediyor çözemedim gitti. 4 kişi etrafinda sirk maymunu gibiyiz yine memnun olmuyor 😁
dogammerve cennetkusum16 benimkide hep gündüz uyumak istiyor gece uyku yok bizde 4 kişiyiz etrafında ama o sadece bana yapışık yaşıyor 🤣🤣
cennetkusum16 mysaa evet var KKK aşısını yapıyorlar normalde 12.nci ayda yaoilmasi gerekiyor ama öne çekmişler sorun isterseniz yeniden baksın sisteme. Belki sadece büyükşehirlerde yapılıyordur.