3 yaşımıza 2 bucuk ay kaldı oğlum herseyi biliyor yani renkleri hayvanlari hayvanların seslerini taklit eder çocukları çok seviyor kuzenleriyle oynar onlar gelince çok sevinir isaret parmagini kullanıyor ismine bakar göz teması fena değil yani daha çok işine gelince çok iyi bakar kendini sevdirir sarılır anne diye gelir gitmek istediği yemek içmek istedigi şeyleri söyler ama tam anlamıyla karşılıklı diyolog gelişmedi mesela konuştuklarımızı tekrar ediyor bu benim kafamı karıştırıyor bir akıl verseniz bana