15 aylığız bitik durumdayım gece beslenmesini kesmek için uğraşıyorum kaç aydır gündüz düzenli besliyorum kendime yemek yapmayı bıraktım sadece onun için yemek yapıyorum güzel yiyor ama doymuyor gece yatmadan 1 saat önce de mama veriyorum hala istiyor ama geceleri sık uyanmalara başladı mama vermesem durmuyor az yapıyorum ama resmen doymadığı için ağlıyor herkesin bebeği kesintisiz uyuyor benimki saat başı ayakta nasıl kesicem gece beslenmesini su veriyorum ona da ağlıyor