kocbuse65 Merhaba hanımlar iyi akşamlar ☺️ Doğum yapalı 2 ay olucak bugün lekelenme yaşadım ama gelen giden yok akıntıyla karışık pembe leke normalmi yaşayan varmı?
ebru0311 Yaşadım canım ebem olabileceğini korkmamam gerektiğini söyledi ara kanama olabiliyor rahim kendini toparlıyor vajinal doğum mu ?