Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 11 aylık olucak nerdeyse, ama biz kollarından tutup yürüttüğümüzde, koltuğa tutuğunduğunda veya yürüme arkadaşı ile yürüdüğünde hep parmak ucuna basarak yürüyor. Özellikle son 1 haftadır öyle bir parmak ucuna basıyor ki benim bile görünce canım yanıyor uçlarda gidiyor resmen. Doktora soruyorum belli bir ayı yok ama yürümeye başlayınca geçecektir dedi. Ama içim rahat etmiyor. Ayakkabı bile giydirsek sorun aynı. Bu sorunu yaşayan varmı. Etrafımda herkes geçer diyor ama işte taktım bir kere. Deneyimlerinizi paylaşırsanız bu konuda mutlu olurum