İyi akşamlar hanımlar ilk eşimi kaybettiğimde sedef hastası olmuştum hastalık hep aynı düzeyde ilerliyordu Lezyonlarım çıkıp kayboluyordu ama doğum yaptıktan sonra aşırı bir artış oldu
Sanırım uykusuzluk beslenme stres etkiledi
çok canım yanıyor her yerim ağrıyor
Bildiğiniz iyi gelen bir şeyler var mı