aslananne27 Ben uyutmaya çalışmıyordum hiç zaten öncelerde de. Kendisi uyumamaya başladı, bende zorlamamıştım. Kvmler Bazen öğle uykusuna zorluyorlardı, öğle uykusunu uyusun uyut diyolardı, o zamanlarda da gece geç yatıyordu.
Öğle uykusunu kendi kendine bırakması benimde işime gelmişti. Tabi şimdii büyüdü, o günler geride kaldı :)