ettyymom Kızlar sms comfort kullanıyorum bugün mamam bitti bebeğim ayın 19 unda 6 aylık olacak 1 mi alacağım 2 mi kafam karıştı
myavocado ettyymom 2 nolu mamaya 6. ay dolup 7 ye geçtikten sonra başlanacak. Yani tam 180 günden sonra
barisvezeynosmom ettyymom altı ay dolup bittikten sonra iki numaraya geçmen gerekir Yani yine bir numara almalısın
ettyymom 2 alsam 19 unda 6 aylık olacak ağır mı gelir yani bi 10 gün var 1 alsam 19 una kadar bitmez tabiki anne sütü mama öyle gidiyoruz mama günde 1 2 öyle veriyorum ihtiyaca göre