Kızım 21 aylık son zamanlarda sık sık pisik olmaya basladi gecmesi de uzun suruyordu bez degisikligi vs yaptik islak mendil zaten kullanmiyorum pamukla siliyorum bebekliginden beri neyse bi turlu gecmeyince doktora goturdum mantar dedi iki adet krem verdi (biri hamazinc,digeri de mantar kremi)(dönüşümlü kullan dedi )persembe aksami kremleri surmeye basladim ekstra olarak gun icinde de bezini acinca hemen kapatmiyorum biraz havalandiriyorum
Ama sanki daha kotu oldu doktora gittigimde daha hafifti kremler yaramamis olabilir mi
Boyle olupta mi iyilesiyo
Sizler neler yaptiniz ,baska tavsiyesi olan var mi