beyza899 oğlum 15 aylık oldu hala regl olamadım, 3 gün önce kadın doğuma gittim emzirdiğini için normal olduğunu söyledi. Son 2 aydır lekelenme vardı ara ara onu da söyledim kontrol etti alttan rahim duvarın gayet iyi dedi kan ver dedi beta bakıldı hamile de değilim neyse ki